.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی هفت سين در بقاع متبرکه ساری

شمال نيوز- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری هفت سین قرآنی و هفت سین فاطمی از جمله مهمترین برنامه‌های طرح آرامش بهاری در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با آغاز سال نو و سرسبزی بهار طبیعت با توجه به ظرفیت تعطیلات ایام نوروز برای حضور گسترده مسافران در بقاع متبرکه و فراهم آوردن زمینه مناسب برای برقراری ارتباط عمیق بین افراد و فضای روحانی امامزادگان و ایجاد انس با بقاع متبرکه همه ساله برنامه‌های مختلفی تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب فرهنگی به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

قربانی آماده کردن هفت سین قرآنی و هفت سین فاطمی را از مهمترین برنامه‌های طرح آرامش بهاری این شهرستان دانست.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم ادعیه، دعا و نیایش بعد از تحویل سال و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه و امامزادگان از برنامه‌های اوقاف ساری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری همچنین توزیع دعای فرج، تعقیبات نماز ظهر و عصر و دعای وضو در بقاع متبرکه و برگزاری خیمه معرفت با دارا بودن غرفه‌های مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها در ایام نوروز برشمرد./خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.